,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

niedziela, 18 maja 2014

ROZDZIAŁ 1

Weszłam głębiej.Zobaczyłam piękny salonu.
-Wybieram pokój!-powiedziała Alex i pobiegła na górę a my za nią
W końcu wybrałam ten :
Bardzo mi się spodobał.Zeszłam na dół i powiedziałam :
-Idziemy na zakupy ?
-Pewnie
Kiedy byłyśmy już w galerii od razu poszłyśmy do CCC.następnie do H&M i itp.Poszłyśmy później do kawiarni.
Idziemy dzisiaj na imprezę?-pyta się Alex
-Możemy iść,co ty na to Kate?
-Ok
Była już 17 więc powoli szłyśmy do domu.Kate zrobiła dla nas kanapki.Zjadłyśmy je i poszłyśmy oglądać telewizje.
-Chodźcie się szykować-mówi Kate
Po 2 godzinach byłyśmy już wyszykowane.Ja ,Kate .Alex.Pojechałyśmy taksówką do najlepszego klubu w Londynie.Poszłam od razu do baru i zamówiłam 6 drinków.Po chwili dostałam drinka :
-Ja nie zamawiałam tego drinka -powiedziałam do barmana
-Ale ja ci go zamówiłem -powiedział ktoś za moimi plecami
Odwróciłam się i zobaczyłam ....


To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :)Przyjmuję krytykę :)

2 komentarze:

  1. jak przyjmujesz krytykę to ja skorzystam ;]
    Są w nowym miejscu.Nawet się nie rozpakowywały,chyba nie znają dobrze miejsca ,a pierwsze co to na zakupy idą,a potem na imprezę. Gdzie tutaj logika ?
    Rozdział trochę krótki,nie opisujesz bohaterów i ich czynów.

    OdpowiedzUsuń