,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

środa, 21 maja 2014

ROZDZIAŁ 5

Po chwili było moje i dziewczyn zdjęcie jak wychodziłyśmy z domu chłopaków... 
Pojawiła się prezenterka i powiedziała:
-To dzisiejsze zdjęcia,nie wiemy kim one są.Myślimy,że któryś chłopak z 1D chodzi z jedną dziewczyną...
Wyłączyłam telewizor i zaczęłam:
-Nie będę słuchała tych bzdur-i poszłam do kuchni.
Zrobiłam szybki obiad:
 Zawołałam dziewczyny.Zaczęłyśmy jeść i rozmawiać.Po chwili zadzwonił dzwonek do drzwi.Alex otworzyła.
-Rose ktoś do ciebie-zawołała i weszła do jadalni z uśmieszkiem.
A za nią Harry!!
-Miałaś być gotowa-puścił mi oczko
-Nigdzie z tobą nie idę-powiedziałam
-Czemu niby?
-Bo nie chcę
-Uwierz mi,chcesz odpowiada
-Nie,nie chcę
Poszedł na górę a ja za nim.Wreszcie znalazł mój pokój i wszedł.Zaczął mi grzebać w szafie.Nawet nie miałam siły się z nim kłócić.Dał mi ciuchy.Ubrałam się w nie.Poszłam z Harrym do samochodu.
-Gdzie jedziemy?-spytałam się
-Niespodzianka-odpowiedział
Nie rozmawialiśmy przez całą drogę.Zaczęłam grać w pou.Po chwili byliśmy na mejscu.Wysiadłam z samochodu.Weszliśmy do restauracji.Nawet się zdziwiłam,kiedy Harry otworzył mi drzwi i wpuścił mnie.
To będzię długi wieczór.Pomyślałam.
-Zamawiałem stolik-powiedział Hazza
-Na nazwisko
-Styles
Zamówiłam sushi a Harry kurczak z filetem.Kelner przyniósł nasze zamówienia.
-Opowiedz coś o sobie-powiedział
-Jestem Brytyjką ale 3 lata temu wyprowadziłam się z rodzicami do USA.
-A czemu się wyprowadziliście-spytał się
-A co cię to obchodzi-warknęłam
-Nie odzywaj się tak do mnie-warknął-A teraz odpowiedz na moje pytanie


1 komentarz:

  1. Zayn - to nietypowa osoba. Na pewno nie należy do grzecznych chłopców. Jego skórę zdobią tatuaże. Z każdym z nich związana jest jakaś historia. Wyrzucony ze szkoły, przybywa do nowej placówki i już pierwszego dnia robi furorę wśród płci pięknej.
    Molly - to dziewczyna która zawsze miała pod górkę. Straciła przyjaciół, wszyscy się od niej odwrócili. Jest wyśmiewana i dręczona, przez co próbuje popełnić samobójstwo. Została nakryta przez rodzinę, po czym wysyłana do szpitala, z którego powraca jak nowo narodzona.
    Tych dwoje coś połączy, jednak najpierw będą musieli przejść długą drogę. Na ich trasie staną ludzie którzy za wszelką cenę będą chcieli wszystko popsuć.
    Fanfiction opowiadania o bezgranicznej miłości, przeplatanej nieprawdopodobnymi zdarzeniami i o sile przyjaźni jaką mogą dać nowi przyjaciele.

    ZAPRASZAM: Forever and Always
    ZWIASTUN: KLIK

    Jeżeli uważasz, że to opowiadanie jest jak setki innych, wejdź i się przekonaj, że ma głębsze przesłanie oraz porusza ważne problemy.
    Pomimo, że fabuła oklepana, to uwierzył/abyś, że znajdą się tam postacie z mitologii? :)
    Jeżeli chociaż troszkę cię zaciekawiłam - wpadnij, może Ci się spodoba x

    OdpowiedzUsuń