,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

sobota, 28 czerwca 2014

EPILOG

                                                              Oczami Rose
                     
-Poczekaj!-krzyczę Mała się śmieje i biegnie dalej.Zza rogu wyskakuje Harry i łapie naszą małą Darcy. -Teraz już nie uciekniesz-mówi Hazz Dziewczynka tylko się bardziej śmieje. -Mam dla ciebie niespodziankę-mówi-I dla ciebie również-tym razem wskazuje na mnie -Jej!!-Darcy klaszcze w dłonie. Idziemy do samochodu.Jedziemy w nieznane mi miejsce.Kiedy wychodzimy ujrzałam przed sobą piękne miejsce.   -Do dla ciebie-daje Darcy dużego misia.

-Dziękuje!!
Całuje ją w czoło a do mnie podchodzi.Otwiera pudełko i pokazuje mi najpiękniejszy naszyjnik jaki w życiu widziałam.Zapina mi na szyję.
-Jesteś kochany!!-krzyczę i wskakuje mu na ramiona 
On się tylko śmieje i bierze mnie na plecy i tak idziemy do małej która już bawi się z pluszowym miśkiem.Siadamy na wzgórku.
-Dziękuje-słyszę cichy szept nad swoim uchem.
-Za co?-pytam się
-Za to,że zmieniłaś mnie i dzięki tobie mam taką piękną córeczkę.
-To chyba ja powinnam ci podziękować,że wytrzymywałeś moje humorki podczas ciąży-oboje się śmiejemy i przypominamy sobie-I będziesz je musiał jeszcze wytrzymać 8 miesięcy.
-Jak to?-pyta się
-Jestem znowu w ciąży-odpowiadam
Wstaje i okręca mnie koło swojej własnej osi.
-Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemii!!!
-Puść mnie!
Siadamy i wsłuchujemy się w ciszę.A nasza mała Darcy przytula się do nas i po chwili już śpi.
-Kocham Cię-mówi
-Ja ciebie też-odpowiadam tym samym.

2 komentarze: