,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

poniedziałek, 2 czerwca 2014

ROZDZIAŁ 9

                                                  Czytasz =Komentujesz
-Nigdy nie widziałem dziewczyny,która się śmieje na horrorze-mówi Louis
-No to teraz widzisz-odpowiadam
W tej chwili dostałam SMS.
 Chłopcy zostali u nas na noc.Poszłam już na górę.Umyłam się i przeprałam się.Nie mogłam usnąć ale wreszcie po chyba godzinie usnęła.Następnego dnia obudziłam się o 6.54.Szybko wstałam.Umyłam się i zęby.Ubrałam się.Zrobiłam luźnego koka.
Zjadłam jogurt.Już była 7.30.Wyszłam z domu i poszłam do studia.Trzeba kupić sobie samochód,pomyślałam.Przywitałam się z Mattem.Poszłam do makijażystki i stylistki z nimi też się przywitałam.Okazało się,że będę miała sesję to gazety.Stresowałam się nie powiem że nie.Ale zarazem byłam szczęśliwa bo nie każdy może mieć sesję do gazety już po kilku dniach pracy.Wszystko poszło dobrze i już skończyłam po godzinie.Bardzo się ucieszyłam bo miałam cały dzień dla siebie.Zobaczyłam zdjęcie.Wyszły nawet dobrze.Chociaż Matt mówił,że wyszły genialnie.Ale on jak zawsze  przesadza.Poprosiłam go,żeby mi przesłał te zdjęcia.Kiedy mi przesłał pożegnałam się i wyszłam.Usiadłam na ławce i patrzyłam na zdjęcia.Najbardziej spodobało mi się te zdjęcie.
Wstałam i napisałam Kate SMS,że za chwile będę.Ona mi już nic nie odpisała.Poszłam jeszcze do kawiarni i kupiłam sobie latte.
W drodze powrotnej popisałam trochę z Tatianą i powiedziała,że przyprowadzi swoją koleżankę.Później zobaczyłam co nowego jest na Facebooku.Na Asku dostałam różnych pytań związane z 1D np.Czy coś cię łączy z Harrym Stylesem itp.Niektórzy ludzie pisali:Przyjaźnisz się z chłopcami tylko dla pieniędzy.Nie powiem zrobiło mi się przykro ale próbowałam o tym nie myśleć.Nim się spostrzegłam byłam już pod domem.Otworzyłam drzwi i ujrzałam....



1 komentarz: