,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

sobota, 28 czerwca 2014

ROZDZIAŁ 15

                                                       Oczami Gemmy
Kocha ją.
Ale czy ona kocha jego?
Na pewno.Przecież byłyśmy przyjaciółkami przez 5 lat.
Oni muszą być razem.
Ja im w tym pomogę.
-Kochasz ją-bardziej stwierdziłam niż zapytałam.
-Nie-odpowiedział szybko-Tylko byliśmy tyle lat przyjaciółmi,że przyzwyczaiłem się do niej.
-Mów co chcesz,ja wiem lepiej-przewracam oczami
                                                 Oczami Harrego
Może ja ją naprawdę kocham.
Nie po prostu przyzwyczaiłem się do niej.
Tyle.
Poszedłem do swojego pokoju.Położyłem się na łóżku i myślałem o tej całej sytuacji.
Nawet nie wiem kiedy zasnąłem.
Obudziłem się o 15.45.Zszedłem na dół i zobaczyłem moją mamę.
-Za chwilę będzie obiad-mówi i idzie do kuchni.
 Poszedłem do salonu.I zacząłem razem z Gemmą i Robem oglądać film który wtedy był.Po około 5 minut był już zrobiony obiad zaczęliśmy jeść kiedy usłyszałem pukanie do drzwi.Poszedłem  zobaczyć kto przyszedł.Otworzyłem drzwi i zobaczyłem...Uwaga....Alex!
-Co ty....-nie mogłem dokończyć bo mi przerwała.
-Idziesz ze mną-powiedziała.
Popchnęła mnie do taksówki a sam poszła do mojego domu.
                                                   Oczami Alex
Weszłam do salon i zobaczyłam rodzinę Harrego.
-Dzień dobry.Jestem przyjaciółką Harrego.Przepraszam ale wezmę państwa syna żeby naprawił to co zniszczył-powiedziałam i sztucznie się uśmiechnęłam.
Oni patrzyli na mnie z niedowierzaniem a ja przez ten czas wyszłam z ich domu.Po drodze powiedziałam krótkie ,,do widzenia". Poszłam to taksówki.Przez całą drogę powiedziałam o co chodziło.Kiedy skończyłam usłyszałam tylko.
-Co za jebany kretyn!Zabiję go!-tylko krzyczał





1 komentarz: