,, Wiek to liczba , dojrzałóść jest wyborem " ~ Harry Styles

,, WIEK TO LICZBA , DOJRZAŁOŚĆ JEST WYBOREM" ~ HARRY STYLES

środa, 18 czerwca 2014

ROZDZIAŁ 14

                                                     Oczami Rose
Wstałam szybko ale po chwili przypomniałam sobie co się stało.Powoli poszłam się umyć,może to mi pomoże.Po godzinnej kąpieli ubrałam się.
Zeszłam na dół do dziewczyn.Od razu spojrzały na mnie.
-Jak się czujesz?-pyta się Alex
-Do dupy-odpowiedziałam i wzięłam garść popcornu od Kate.
Zaczęliśmy oglądać film ,,I wciąż ją kocham".Na połowie filmu wyszłam z domu i poszłam przed siebie.Po godzinie byłam na jakieś alejce.
Usiadłam na ławce i zaczęłam słuchać smutnej muzyki.Tak taki mam teraz humor.Po chwili podszedł do mnie jakiś chłopak.Miał około 20 lat.
-Co tak piękna dziewczyna robi tu sama?-spytał się
-A co cię to obchodzi?-odpowiedziałam pytaniem
-Mam na imię David a ty?
-Rose
-Powiedz co się stało
I tak właśnie w sposób opowiedziałam Davidowi prawie całe moje życie.Tylko kilka faktów ominęłam.Muszę przyznać że David potraf słuchać.Ani razu mi nie przerwał.Zajęło mi to 2 godziny.
-Chodź do mnie-powiedział
A ja się zgodziłam.Poszliśmy do jego domu i zaczęliśmy pić bardzo dobre wino.Było bardzo bardzo fajnie,przy nim chociaż na chwilę zapomniałam co się wydarzyło.Po chwili zaczął się do mnie niebezpiecznie zbliżać.Zaczął całować moją szyję.Nic nie zrobiłam.Jak zaczął wkładać swoje dłonie pod moją koszulkę to było już za wiele.
-Nie-powiedziałam stanowczo
-Rose przecież oboje wiemy że tego chcesz.
Odepchnęłam go i wybiegłam z domu.
                                                   Oczami Harrego
-Pamiętasz Rose-spytałem się
Pryztakneła.
-Znowu ją spotkałem na samym początku nie poznałem jej(...)Dopiero jak przeczytałem jej pamiętnik i zobaczyłem w nim nasze zdjęcie(..._No i tak o to jestem tutaj-skończyłem i zaszkliły mi się oczy.
Ona tylko mnie przytuliła.
-Cześć braciszku-powiedział mi dobrze znany głos.
Gemma.
-Hej-powiedziałem i ją przytuliłem
-Chodź na górę-czyli wiedziała że coś się stało.
Poszedłem do jej pokoju.
-Teraz mów-mówi stanowczym głosem
I opowiedziałem jej wszystko.




1 komentarz:

  1. I tak mam teraz czekać ? !! Aż w końcu napiszesz ten rozdział ?

    OdpowiedzUsuń